Spanske jordbruksprodukter fikk en kraftig smell etter falske anklager om at E.Coli-utbruddet skyldtes agurker fra Andalucía. For å få fart på salget tar sjefen for en landbruksorganisasjon av seg klærne i en ny reklamekampanje.
Tanken bak den 25 sekunder lange reklamespoten er å vise frem at spanske grønnsaker er både naturlige og trygge å spise.
Nicolás Chica er leder av landbruksorganisasjonen UPA-Andalucia, som har tatt initiativ til at regjeringen i større grad må promotere spansk frukt og grønt i utlandet.
Spanske jordbruksprodukter fikk en kraftig smell etter falske anklager om at E.Coli-utbruddet skyldtes agurker fra Andalucía. For å få fart på salget tar sjefen for en landbruksorganisasjon av seg klærne i en ny reklamekampanje.
Tanken bak den 25 sekunder lange reklamespoten er å vise frem at spanske grønnsaker er både naturlige og trygge å spise.
Nicolás Chica er leder av landbruksorganisasjonen UPA-Andalucia, som har tatt initiativ til at regjeringen i større grad må promotere spansk frukt og grønt i utlandet.
Som et ledd i dette initiativet tar Chica av seg klærne mens han gomler i seg meloner og agurker til musikk på youtube.
Videoen kan bli sett her: